How Do You Spell TAE?
Correct spelling for the English word "TAE" is [t_ˈiː], [tˈiː], [tˈiː]] (IPA phonetic alphabet).
click here to check the spelling
Usage Examples for TAE
- Thank ye Paitrick and gude nicht tae ye - "Beside the Bonnie Brier Bush" by Ian Maclaren
- Men listen tae me - "To Him That Hath A Novel Of The West Of Today" by Ralph Connor
- Noo ye'll jest be a douce lassie he went on and say me fair that ye'll never gie an unkind word tae yer feyther's new lady - "The Literary Sense" by E. Nesbit
- Are ye no gaun tae get the fowk ashore the nicht - "The End of the Rainbow" by Marian Keith
- They're that unreasonable an' yet ye canna reason them down an' they're that weak an' yet ye canna make them gie in tae ye - "The Atlantic Book of Modern Plays" by Various